TURI KLAUSIMĄ? ČIA RASI ATSAKYMĄ!

Arūnė Rusteikaitė (Guest) on 2016-08-22 12:57

Dėl keleivio nepriėmimo

0
Laba diena,

2016-08-07 planavau važiuoti iš Merkinės kryžkelės į Vilnių 15:15 val. reisu. Turėjau elektroninį bilietą (Nr. A003360070 A1, pirktas 2016-08-05). Autobusas vėlavo apie 10 min. Atvažiavo mikroautobusas, kuriame laisvų vietų nebuvo. Vairuotojas pasakė, kad jų autobusas sugedo, todėl buvo pasinaudota dviem mikroautobusais. Taigi, laukėme antrojo. Taip pat, pirmojo mikroautobuso vairuotojas paminėjo, kad Druskininkuose susirinko apie 30 žmonių, todėl antras mikroautobusas būtinai atvažiuos. Deja, lauktas antrasis mikroautobusas tiesiog praskriejo pro stotelę rodydamas gestais, kad vietų nėra. Paskambinus į informaciją, mums buvo pasakyta, kad deja, iš Druskininkų važiuoja pilni autobusai ir kad teks laukti kito reiso, kuris bus po kokių poros valandų ir tai neaišku, ar jis nebus pilnas. Ir niekam nepasirodė įdomu, kad aš bilietą jau turiu. Vadinasi, jokios garantijos nėra, kad žmogus nusipirkęs elektroninį bilietą iš anksto, gaus vietą autobuse ar išvis pasieks tikslą laiku. Ką jau kalbėti apie išmestus pinigus ir sugadintus nervus. Negi Jūsų stotis neturėjo informacijos, kad Merkinės kryžkelėje reikės paimti žmogų su elektroniniu bilietu? Tada, kodėl pardavinėjami tokie bilietai? Prašome informuoti mane, kaip aš galėčiau atgauti pinigus 7,53 Eur.

Pagarbiai,
Arūnė Rusteikaitė
tel. 861657522, el. p. arune.rusteikaite@zuv.lt
  • There is no reply for this discussion yet
Your Response
Please login first in order for you to submit comments