Dažnai užduodami klausimai
1. Kur ir kaip galima įsigyti bilietus?
Bilietą galima įsigyti kasoje ir internetu, tinklalapyje www.autobusubilietai.lt. Tinklalapyje atsiskaityti už bilietus galima įvairiomis valiutomis arba vienoje iš oficialių KAUTROS atstovybių. Pirkti bilietus tinklapyje yra paprasta pasirinkus važiavimo vietas, kelionę, suvedus keleivių duomenis, juos patvirtinus, pasirinkus mokėjimo būdą ir apmokėjus už bilietą.
PASIRINKITE KUR VAŽIUOSITE

Pradžioje pasirinkite ar važiuosite Lietuvoje ar į Užsienį, į vieną pusę ar į abi puses. Suveskite išvykimo ir atvykimo stoteles, pasirinkite vykimo datą kalendoriuje arba iš pasirinkimų sąrašo. Įvedus stotelės pirmas tris raides atsiras sąrašas. Paspaudę mygtuką "tęsti" gausite galimų kelionių sąrašą.
KELIONĖS PASIRINKIMAS

Sąraše pateikiami visi vykimai. Visa informacija yra aktuali ir tikra, įvertinant savaitgalius, šventines dienas ir t. t. Pirkti galima tik tuos bilietus, kuriems rodoma kaina ir juos galima pasirinkti. Norėdami pirkti bilietą į konkretų vykimą spauskite "pasirinkti".

Kelionių sąraše paspaudę ant konkretaus vykimo pavadinimo gausite detalų reiso tvarkaraštį.

KELEIVIŲ DUOMENŲ SUVEDIMAS

Pasirinkę konkrečią kelionę pateksite į keleivių duomenų suvedimo langą. Iš sąrašo pasirinkite kiek bilietų pirksite. Suveskite kiekvieno keleivio vardą, pavardę ir teisingai parinkite nuolaidas. Jau pirkę ir registruoti sistemos vartotojai gali prisijungti, o neregistruoti gali prisiregistruoti, arba tęsti be registracijos. Registruoti vartotojai mato visus pirktus bilietus vienoje vietoje, paprasčiau juos valdo.
DUOMENŲ PATVIRTINIMAS IR MOKĖJIMO BŪDO PASIRINKIMAS

Patikrinkite ar teisingai pasirinkote kelionę ir keleivių duomenis. Jei turite dovanų kuponą, jį galite čia panaudoti: įveskite numerį ir paspauskite "gauti nuolaidą".

Pasirinkite apmokėjimo būdą ir susipažinę su pirkimo sutartimi pažymėkite tai varnele.
APMOKĖJIMAS

Paspaudę "atlikti apmokėjimą" pateksite į pasirinkto banko mokėjimo sistemą, kur Jums bus suformuotas pavedimas, kurį beliks patvirtinti. Apmokėję už bilietus gausite tai patvirtinantį elektroninį laišką ir galėsite juos atsispausdinti.
2. Ar galima rinktis vietas autobuse perkant bilietus?
Jeigu perkate bilietus pardavimo kasose, tuomet dispečeris - kasininkas gali paskirti pageidaujamą vietą. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad visi autobusai yra skirtingi ir vietų išplanavimas sistemoje, skiriasi nuo vietų autobuse.
3. Kokia vietų numeracija autobusuose ir kaip vienos sėdimos vietos skiriasi nuo kitų tame autobuse esančių vietų?
Autobusuose visos nelyginais skaičiais sužymėtos vietos yra išsidėsčiusios prie lango, o lyginiais skaičiais - prie šoninio praėjimo. Atsižvelgiant į skirtingus autobusus bei vietų išplanavimus, vienos sėdimos vietos yra platesnės (daugiau vietos kojoms) ir galėjimas reguliuoti kėdės plotį bei atlošą yra skirtingas. Jeigu vienos vietos atrodo geresnės nei kitos, tai priklauso tik nuo žmogaus lūkesčių.
4. Ar galima pakeisti bilietus, jeigu kelionės planai pasikeitė?
Taip, bilietus pakeisti galima iki kelionės pradžios tik tais atvejais, kai autobusų maršrutas ir vežėjas nesiskiria norimų pakeitimų rezultate.
5. Ar galima grąžinti bilietus ir atgauti sumokėtus pinigus?
Keleivis gali grąžinti bilietą kasoje, kurioje bilietas buvo pirktas. Jeigu pats keleivis to padaryti negali, grąžinti bilietą gali ir kitas asmuo, turintis raštišką keleivio įgaliojimą. Grąžinant bilietą reikia pateikti visus nepanaudotus kelionei bilietus bei kasos čekį, jei pardavimas atliekamas kasos aparatu. Bilietą galima grąžinti iki autobuso išvykimo. Grįžimo bilietą su atvira data galima grąžinti iki bilieto galiojimo pabaigos. Turint bilietą vykimui pirmyn ir atgal, grąžinti tik bilietą vykimui pirmyn negalima. Tokio paties bilieto grįžimo bilietą galima grąžinti tik pasinaudojus vykimu pirmyn. Už bilietą vykimui į vieną pusę arba vykimui pirmyn - atgal grąžinama 80% bilieto kainos. Už grįžimo bilietą grąžinama 80% atgalinio bilieto kainos (atgalinio bilieto kaina – tai viso bilieto kaina minus bilieto į vieną pusę kaina). Minėtosios grąžinimo taisyklės negalioja bilietams, kuriems buvo taikomos specialios nuolaidos ar pardavimo - pirkimo sąlygos.
6. Ar pavėlavęs į savo autobusą galiu gauti grąžinamąją išmoką arba keisti bilietus?
Po biliete nurodytos išvykimo datos pinigai už bilietą negrąžinami, išskyrus ligos ar nelaimingų atsitikimų atvejus. Šiais atvejais, ne vėliau kaip per 7 dienas po autobuso išvykimo pateikus prašymą ir oficialius pateisinančius dokumentus, keleiviui bus grąžinta 80% bilieto kainos. Minėtosios grąžinimo taisyklės negalioja bilietams, kuriems buvo taikomos specialios nuolaidos ar pardavimo/pirkimo sąlygos.
7. Kaip reikėtų elgtis pametus savo autobuso bilietą?
Už pamestus, pavogtus, sugadintus bilietus, o taip pat keleivio išlaipinimo atveju, pinigai negrąžinami, bilietų dublikatai neišduodami. Jei kelionė nutraukiama dėl vežėjo kaltės, keleiviui kompensuojama nepanaudoto bilieto kaina. Minėtosios grąžinimo taisyklės negalioja bilietams, kuriems buvo taikomos specialios nuolaidos ar pardavimo/pirkimo sąlygos.
8. Kokie yra bagažo reikalavimai keliaujant autobusu?
Autobuso salone kiekvienas keleivis turi teisę nemokamai vežti vieną rankinį (iki 5 kg) bagažą ne didesnį nei 60×40×20 cm, kuris talpinamas tam tikslui įrengtose vietose. Keleivio rankinis bagažas turi būti padėtas taip, kad nekliudytų keleiviams. Taip pat papildomai autobuso bagažinėje, kiekvienas keleivis turi teisę nemokamai vežti vieną bagažą (iki 30 kg) ne didesnį nei 100×50×30 cm, kuris dedamas į bagažo skyrių. Autobusu draudžiama vežti radioaktyvias, lengvai užsidegančias, sprogstančias, dvokiančias, gailias medžiagas, suslėgtas arba suskystintas dujas, smailius, pjaunančius daiktus, daiktus, kurie gali ištepti autobuso apmušalus arba keleivių drabužius, gyvūnus be taros, daiktus, kurių įvežimą ar išvežimą draudžia šalių, kurių teritorijomis važiuojama, teisės aktai.
9. Ar galiu vežtis dviratį keliaujant autobusu?
Dviračiai gabenami bagažo skyriuje jei yra laisvos vietos. Turi būti nuimtas priekinis dviračio ratas. Priekinis ratas ir dviratis turi būti supakuoti atskirai.
10. Ar galiu vežtis gyvūnus keliaujant autobusu?
Autobusuose draudžiama vežti gyvūnus be taros (šiuo atveju „TARA“ laikoma dėžutė, narvas, rankinė, kuprinė, lagaminas – talpa, iš kurios augintinis neištrūktų į saloną (bagažinę)). Gyvūnai taroje traktuojami kaip bagažas. Kiekvienas keleivis turi teisę nemokamai vežtis vieną rankinį bagažą, kurio matmenys ne didesni kaip 60×40×20 cm arba kurio bendra matmenų suma ne didesnė kaip 120 cm, vienetą. Autobuso bagažinėje galima vežti vieną bagažo, kurio matmenys ne didesni kaip 100×50×30 cm arba kurio bendra dydžių suma ne didesnė kaip 180 cm, vienetą. Antrą arba didesnį negu šie matmenys bagažo vienetą keleivis gali vežti tik tada, jei baigus keleivių įsodinimą, bagažinėje lieka laisvų vietų. Reikalavimas vežti gyvūnus taroje netaikomas, jeigu keleivis aklasis, o jo šuo – vedlys. Tokiu atveju šuo vežamas tik pateikus dokumentus, kuriuose nurodoma šuns sveikatos būklė ir skiepų žymos. Šuo vedlys vežamas nemokamai ir neturi užimti sėdimos vietos.
11. Ar autobusu galima perduoti siuntinį?
Vadovaujantis "keleivių ir bagažo vežimo kelių transporto taisyklėmis", krovinys be keleivio nepervežamas. Siuntos pervežimui autobusu yra priimama terminale tik tvarkingai supakuota, švari, nekelianti pavojaus kitoms siuntoms. Siuntų autobusu kainos galiojančios "siuntos autobusai" terminaluose.
12. Kaip reikėtų elgtis, jei autobuse buvo palikti ar pamesti daiktai?
Autobuse rasti daiktai skelbiami interneto svetainės radinių skyriuje ir saugomi Druskininkų autobusų stoties bagažo skyriuje vieną mėnesį. Atsiimdamas pamestą bagažą keleivis privalo pateikti asmens dokumentus, parašyti nustatytos formos prašymą ir sumokėti už bagažo saugojimą pagal galiojančius įkainius. Praėjus mėnesiui bagažas nurašomas nustatyta tvarka.